A Bun In The Oven

Nu ska jag och mutter snart börja baka bullar!
Yes !
Jag och Björn fyller ju 16 på torsdag så nu ska vi baka så in i hel-vete.
Eller mja, vi börjar lite smått med en omgång bullar iaf!
Jag ÄLSKAR bullar.
Dom ska vara stora och dränkta med socker/kanel.
Och glöm för guds skull inte att överdosera mängden pärlsocker!

♥MUMS!♥


Visste ni förresten att kanel höjer ämnesomsättningen?
Så snåla inte med kanelen!

Förresten så kom mamma nyligen hem från shopping me hennes buddies.
De var i alla fall på något ställe som sålde märkes kläder till ett skit billigt pris!
och som den underbara moder jord hon må vara, köpte hon ett par svarta tights till mig!
Dom brukade kosta 299 kr och hon fick dem för 39 spänn!
Märket hette Jackpott, jag har aldrig hört talas om det haha!


Kommentarer
Postat av: Alma

VILL HA VILL HA! :D

2010-08-10 @ 22:17:16
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0