A Fever You Cant Sweat Out

Tjingeling !

Yepp nu är mitt rum färdig städat (någolunda iaf) så nu vet jag inte va jag ska göra.
Jag ska väll gå och duscha snart antar jag sen får jag nog hjälpa mamma att baka lite.
Dessutom gott folk ska jag baka min egen tårta idag!
oh ja !

Ingredienser:
Chokladårtbotten
Jordnötssmör
Nutella
Chokladmousse
Grädde
Kladdkakssmet
Mörk choklad

MUMS!♥

Jag kanske slänger in ett inlägg om hur man bakar den sedan ;D

En del tycker säkert att detta låter in i sjöttablängan äckligt, jag syftar på en viss person,
men to be fair så måste man faktiskt smaka först!

Jag skulle villja lägga ut en bild på tårtan (jag bakade den i midsommar också) men jag har fortfarande inte hittat min kameraladdare, den var tydligen inte hos Alma. =(



mmm.





Kommentarer
Postat av: Alma

Elin, jag är alvarlig, det låter som om man skulle kunna bli magsjuk eller något av den där kakan :S

2010-08-12 @ 15:02:03
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0