Birthday Girl

Hejsan !

tihi nu är 16 år då !
De va ju... kul haha.
Jag vill inte göra er som inte ännu fyllt 16 besvikna, men man känner sig faktiskt inte särskilt annorlunda
nu heller.
Fast lite fördelar har det ju.
Jag får ju börja övningsköra! (fast jag tycker det är pretty scary...)
Sen börjar jag ju gymnasiet !
Det blir samhäll kultur för min del ;)
Det ska bli så könt att slippa alla tråkiga skitämnen! som typ syslöjd... *ryser av avsky*
Fast lite nervöst är det ju också.

Ska ja berätta lite va jag fått kanske? ;D
(till att börja med då thih)

Tadaaam:
En sport Bh
Ett par tights (vita)
En blå/vit tröja
500 spänn! yea
En almenacka

ME LIKE !



Sen så kommer släkten ikväll oxå (y)
en del av dem iaf.
farmor och farfar kommer nästa fredag ;)



Kommentarer
Postat av: Alma

Avundsjukan osar kring almas huvud :(

2010-08-12 @ 15:03:15
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0