Dare4distance

Tjöllahopp ! =D

yay nu är jag tillbaka haha!

blev ett litet uppehåll där.
Jag har varit ganska trött den här veckan, eftersom det varit så mycket nytt att ta in. =)

men men

Idag har jag varit på Matfestivalen med anna och alma.
Jag har varit där verkligen HEEEEELA dagen.
åkte in med anna klockan 10 och shoppade på rean.
sen gick jag och alma på filmen PUSS.
den var riktigt weird.
Sen kom jag inte hem förren klockan halv 11 typ.

oosch mina fötter värker!

jag kanske ska lägga upp lite bilder på det jag köpte?
fast de blir imörra för jag är skeeta trött...

mjahapp, nu är helgen snart över =(
gaaah vart tog sommarlovet vägen?

ska lägga mig och se på resten av bröllopsfotografen nu. =)

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0