Feel Good

Jag har faktist gjort lite på Almas bild nu (stolt).
Jag har försökt att börja på den i typ 2 månader hehe.
jag oorkar inte prestera på sommarlovet, så är det bara.

MEN jag ska !
I will, I will, I will make it !

Fast inte just nu bara...
hehe.
Jag gör det lite senare.
Det är fördelen med att vakna tidigt, man kan skjuta upp saker. ;D

Ni kanske undrar vad jag ska måla ? :D

JO

Jag ska måla mig och Alma i mattesalen.
Många minnen därifrån xD
Stackars alla oskyldiga elever som var tvungna att uthärda =(



jag och alma på matten typ xD


Kommentarer
Postat av: Alma

HAHAHAHAHAHHA jag visste det xD!!!!!! fasst är vi inte lite fagrare? :(

2010-08-14 @ 20:08:44
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0