Little By Little

Så !

Nu är jag hemma igen gott folk!
Var ju med anna och shoppade lite idag.
Jag köpte ett bar svarta shorts för 65 kr, biiilligt!
ett riktigt kap, jajamen.

När jag kom hem var det full ös.
Min farmor och farfar incisterar nämligen ALLTID på att storstäda hela huset varje gång dom hälsar på.
Så jag har stått och torkat, diskat, plockat, vattnat och städat hela nedervåningen tillsammans med farmor och farfar.
det va ju ... kul.

Fast sedan va de ju fika paus så då blev jag glad igen! ^^
 
Senare får jag börja färglägga Almas bild lite smått.
Jag är snart färdig !



En bild på anna från när vi praoade på Kinnarps i höstas. (yy)


ysch va mina fötter värker. =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0