Oh My Gosh

Fyfan.
Det är fan för mycket, till och med för mig.
Idag vakna jag klockan 14.50!
Ett nytt rekord gott folk !
Eller mja, kanske inte så mycket att vara stolt över hehe.

Idag var det bestämt att jag och alma skulle ha ett litet slumberparty men - som den över intelligenta kvinna jag är - så kom jag på att jag nämligen fyller 16 år imörra!
Så det går nog inte det där.
Man vill ju inte missa frukost på sängen!
Det är ju det som inviger hela födelsedagen?

 

Nu sitter jag här hos Alma och har det såå trevligt så trevligt (man måste ju skriva så nu när hon sitter här bredvid höhö)

Dessutom har hon varit extra trevlig denna dag eftersom jag fått en mycket fin present!

Smink! Heck yea !

Foki Looki !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0