The Other Boleyn Girl

Puuh.

Jag har precis kravlat mig från soffan till datan efter att ha tittat på American Pie 2, vilket by the way är den bästa av alla American Pie filmer (förutom i så fall Band Camp).

Idag vaknade jag halv 1 och jag sitter fortfarande i min pyamas, kort sagt så kommer jag inte åstakomma särskilt mycket idag.
Jag vet att man inte bör vakna så sent på eftermiddagen, ''man ska fånga dagen'', men till mitt försvar satt jag uppe halva natten och såg på film. 
PLUS att det faktiskt är sommarlov, och halva nöjet med det är väll att inte nödvändigtvis behöva gå upp tidigt, om inte alls?
Och speciellt när skolan snart börjar igen.
Det tycker jag i alla fall.

Anyways, jag såg på filmerna The Other Boleyn Girl och We Were Soldiers och dom var riktigt bra !
Speciellt Natalie Portman (som är en av mina favorit skådisar) i The Other Boleyn Girl.



Jag halvt nyvaken klockan 17:45 ...





Kommentarer
Postat av: Filuren

We were Soldiers är en grym film, likså din morgon frill

2010-08-10 @ 22:04:42
Postat av: Alma

BANDCAMP IS DA SHIT! Betahouse är också rätt kul xD

2010-08-10 @ 22:16:47
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0