All The Small Things

Heejs :D

Ja har mest legat i min säng och framför TV hela dagen, har haft så himla ont i magen.
(tihi de rimmar ^^)

Idag måste jag göra lite på almas bild (som vanligt då) och sen kommer jag nog inte hinna göra något mer haha.
Eller jo jag ska ringa runt lite och kolla vilka som kan komma på tjejkväll imörra :D
 
uusch va rädd jag va igår när jag skulle sova.
Jag läste på paows blogg igår om olika andliga saker som folk råkat ut för.
brrrrw.
Ja vet att jag bara blir kärrad av sånt där men man kan ju inte låta bli läsa!
Det är ganska intressant ju.

Så ofc låg jag vaken halva natten och tänkte på alla kommentarer.
Det blev ju inte bättre av att en jääkligt stor skalbagge ramla ner på mitt huvud!
Fyyy vad jag blev rädd!
Jag ska kanske överlägga att stänga fönstret på natten?

Sen kändes det precis som om någon skaka till mig, fast jag inbilla mig probebly.
Usch.

har andliga saker någonsin hänt er?
Följande saker har hänt mig:

En gång när jag var mindre och sov i ett av min farmor och farfars gästrum vaknade jag plötsligt och såg en stor skugga vara lutad över mig.
Den försvann efter kanske 2 sek och har inte kommit tillbaka.
Det kändes inte så läskigt, bara lite obehagligt.

Sedan har jag vaknat en gång av att någon viskat mitt namn i mitt öra.
Det va riktigt läskigt, men har inte hänt igen.

Det allra läskigaste jag varit med om är att jag att jag ligger i min säg och helt plötsligt börjar någon skaka och trycka ner mig jätte hårt. När ja försöker se vem det är ser jag bara en skugga som står och skriker samtidigt som han skakar mig.
Sen blir det jätte varmt och jag försöker skrika men jag blir alldeles hes och får inte fram ett ljud.
Fast jag tror ändå att de var en dröm eftersom detta skedde i en soffa och när jag vaknade låg jag i min säng.
Men det kändes as verkligt.

Sen har det varit små saker som att det t. ex. känts som att någon sparkar under sängen, rör mig på ryggen, pillar mig i håret eller så kan dörren ha öppnats av sig själv.

Antagligen finns det logiska förklaringar för detta, but its still scary!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0