You got it all... wrong

Fyra jobb jag haft:
jag har haft ett, sålt GP (göteborgsposten) i stenstorp ;D

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Harry Potter filmerna! haha jag ääälskar harry potter :D
Sagan om ringen triologin.
Thirteen (jag har ingen aning varför)
Nothing Hill
Fyra ställen jag bott på:
Stenstorp ;)
Skövde (när ja var typ 3-5 år)
Kiruna (when I was a baby)

Fyra TV-programm jag älskar att titta på:
Desperate Houswifes. I löööv it !
South park!
Project Runaway.
Two and a half man.

Fyra platser jag har semestrat på:
Polen (denna sommarn)
Canarie öarna (när jag va typ 11)
Danmark
Finland (Jag var där för måånga år sen på ett bröllop)
Webbsidor jag besöker dagligen:
Facebook
Blogg.se ;D
Maaassor av bloggar! Typ kissie, foki, gaybloggen, dessie, paow m.m. 
Bilddagboken det har blivit en vana, fast ingen bryr sig längre xd

Fem favorit-maträtter, lade till en höhöhög:
Kyckling rulle (utan majs!)
TACOS!!!
Lasagne

Tacosgratäng
Köttfärspaj


Fyra ställen jag vill vara på just nu:
På en vit strand vid ett trukost hav!
I New York
med massvis av pengar som enbart är menade att shoppas för!
I min farmor och farfars källare
med massor av skräpmat och massvis av bra filmer på Tv:n!
Med alla mina töser samlade i min källare, massor av skräpmat och filmer!




me right now !

Kommentarer
Postat av: Alma

Naaaaaaaw, jag vill samla alla brudar i din källare :(

2010-08-15 @ 22:17:55
URL: http://almalovesitorhatesit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0